Zachęć pacjenta do udziału w programie ULTRABenefit
Możliwość zaoszczędzenia pieniędzy, profesjonalne doradztwo i korzystanie ze sprawdzonych produktów – to ogromne zalety programu lojalnościowego ULTRABenefit. Sprawdź, jak możesz zachęcić swoich pacjentów do tego, by skorzystali z możliwości, jakie daje ta akcja. Oto kilka naszych wskazówek.
Program ULTRABenefit – na czym polega?
Program lojalnościowy ULTRABenefit przynosi korzyści zarówno pacjentom, jak i salonom, które dołączyły do akcji. Daje on możliwość zbierania punktów, a następnie wymieniania ich na darmowe opakowania soczewek. Proces rejestracji do programu jest bardzo intuicyjny i zajmuje tylko kilkadziesiąt sekund.
W akcji premiowane są m.in.:
- jednodniowe soczewki Biotrue® ONEday 30 sztuk*,
- miesięczne soczewki Bausch+Lomb ULTRA® 6 sztuk**,
- płyn do pielęgnacji soczewek Biotrue® 300 ml***.
Program przynosi wiele profitów, o których przeczytasz w dalszej części tekstu.
Więcej informacji na temat programu ULTRABenefit znajdziesz w artykule: Czym jest program ULTRABenefit?
Jakie korzyści dla specjalistów może przynieść program?
W ramach programu lojalnościowego ULTRABenefit pacjenci wybierają w panelu klienta na stronie internetowej jeden konkretny salon optyczny, w którym będą dokonywać zakupów. Użytkownik musi podać dane adresowe wybranej placówki – nie może ich zmieniać częściej niż dwa razy do roku, co daje pewność, że na dłużej zwiąże się z danym miejscem. Celem takiego działania jest pomoc w zdobywaniu stałych klientów na rzecz salonu oraz ich lokalizacja. To także szansa na pozyskanie zaufania pacjentów przez danego specjalistę czy salon.
Program daje klientom salonów możliwość zdobywania punktów i odbierania rabatów na soczewki Bausch+Lomb czy akcesoria do ich pielęgnacji. Wcześniej jednak konieczny jest zakup kilku opakowań produktu, by np. 4 lub 5 sztukę otrzymać gratis.
Jeżeli zatem pacjent chce czerpać korzyści w postaci darmowych soczewek to udział w programie lojalnościowym ULTRABenefit nakłada na niego obowiązek zakupów. Innymi słowy, musi kupować, by coś zyskać. To znaczny profit dla salonu. Specjaliści mają pewność, że klient będzie robić zakupy w konkretnym miejscu.
Warto wspomnieć, że przedstawiciele salonów zyskują też Extra Punkty za rejestrację konsumentów, które mogą wymieniać na nagrody.
Jak zachęcać do udziału w programie lojalnościowym ULTRABenefit?
Po pierwsze, warto informować przy okazji zakupów, że istnieje możliwość wzięcia udziału w programie ULTRABenefit. Możesz w skrócie opowiedzieć, na czym polega akcja oraz zasugerować odwiedzenie strony https://www.ultrabenefit.pl/, aby klient miał czas na zapoznanie się z pełnymi informacjami na jej temat.
Możesz także zachęcić do lektury artykułu: Dlaczego program ULTRABenefit jest właśnie dla Ciebie?
Po drugie, podczas wizyty pacjenta w salonie, warto przedstawiać mu soczewki oraz artykuły do ich pielęgnacji biorące udział w programie i konkretnie informować, po którym z kolei zakupie zyska rabaty na soczewki Bausch+Lomb. Możesz też wyróżnić na półce artykuły objęte programem lojalnościowym ULTRABenefit. W ten sposób klient łatwiej je dostrzeże w gąszczu innych produktów.
Dobrym pomysłem jest więc zaznajomienie się z konkretnymi unikatowymi cechami soczewek, by ich wartością użytkową zachęcić do zakupu oraz wzięcia udziału w akcji. Dzięki temu pacjent pozna kolejny argument przemawiający za dołączeniem do programu.
Program lojalnościowy Bausch+Lomb to dla pacjenta szansa na udane zakupy, godnych zaufania doradców, a dla salonu możliwość zyskania stałych klientów.
*Jednodniowe soczewki kontaktowe Biotrue® ONEday (Nesofilcon A) przeznaczone są do korekcji krótkowzroczności, nadwzroczności lub astygmatyzmu.
**Miesięczne soczewki kontaktowe ULTRA® ONE DAY (Kalifilcon A) są przeznaczone do korekcji krótkowzroczności, nadwzroczności lub astygmatyzmu.
*** Wielofunkcyjny płyn do pielęgnacji soczewek kontaktowych (Biotrue®) służy do czyszczenia, pielęgnacji, dezynfekcji i przechowywania soczewek kontaktowych.
BL_PL-2405-162
Interaktywny poradnik od Bausch+Lomb
Soczewki kontaktowe i płyny do ich pielęgnacji są wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych